Από φοιτήτρια της Γυμναστικής Ακαδημίας και αθλήτρια του ύψους πήρε μετεγγραφή για την ηθοποιία. Δεν ξέρω αν έχασε ο αθλητισμός, το ελληνικό θέατρο όμως σίγουρα κέρδισε μια ηθοποιό που ξεχωρίζει για την εσωτερικότητα και την ευγένεια της πάνω και έξω από τη σκηνή.
Έχει συνεργαστεί με σπουδαίους σύγχρονους Έλληνες σκηνοθέτες και το ρεπερτόριο της αγγίζει από αρχαία τραγωδία, κλασικούς συγγραφείς και νέο ελληνικό έργο, μια ηθοποιός με μεγάλη ερμηνευτική γκάμα.
Φέτος συνεργάζεται με τον Θανάση Σαράντο, και «φοράει» το ρόλο της Γέρμα, μιας από τις σημαντικότερες γυναικείες φιγούρες στο έργο του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα και του παγκόσμιου ρεπερτορίου, παράσταση που θα παρακολουθήσουμε στο θησείον-ένα θέατρο για τις Τέχνες
Μας μίλησε για την παράσταση και το ρόλο της, τη ζωή σε κλειστό περιβάλλον της επαρχίας, τον έρωτα και τη ζωή μέσα από τη Γέρμα.
Αλήθεια πως βρεθήκατε από τη Γυμναστική Ακαδημία στη Δραματική σχολή; Στη Γυμναστική ακαδημία βρέθηκα λόγω της μεγάλης σύνδεσης που είχα με τον αθλητισμό. Ήμουν για χρόνια άλτρια του ύψους, αλλά δεν με διέφερε η προπονητική, σαν συνέχεια. Το θέατρο προέκυψε την περίοδο που αποφάσισα να σταματήσω τις προπονήσεις. Έψαχνα να βρω κάτι εξ ίσου δυνατό μ`αυτό που είχα ζήσει τόσα χρόνια και κάπως έτσι μεταπήδησα στο θέατρο. Ποτέ δεν αμφέβαλα για την επιλογή μου. Οι χαρές που έχω πάρει είναι απείρως μεγαλύτερες από τις λύπες. Το μόνο αγκάθι που κάθε φορά έχω να αντιμετωπίσω είναι το βιοποριστικό .
Πρώτος σας ρόλος Δεσποινίς Τζούλια και φέτος Γέρμα. Υπάρχει κάποια σχέση στις δυο αυτές γυναικείες μορφές της δραματουργίας; Το τραγικό των δυο προσώπων είναι ότι αυτό που επιθυμούν βαθειά έρχεται σε πλήρη αντίθεση μ`αυτό που η ηθική τους επιτάσσει. Είναι πρόσωπα που φλέγονται ,δεν είναι καθημερινές προσωπικότητες..Επαναστατούν. Η Δεσποινίς Τζούλια και η Γέρμα στο τέλος της διαδρομής τους σκοτώνουν την ελπίδα .
Η Γέρμα τι έχει να πει στη σύγχρονη γυναίκα; Η Γέρμα είναι η γυναίκα που επιθυμεί να γίνει μάνα, η γυναίκα που περιμένει τον γιο να έρθει σαν μια άλλη Πηνελόπη. Υπάκουη,μεγαλωμένη με ηθικές αρχές δεν δέχεται να χάσει την αξιοπρέπεια της προκειμένου να φθάσει στον στόχο της. Η ανάγκη για την απόκτηση παιδιού γίνεται τόσο εμμονική που όταν στο τέλος της διαδρομής της καταλαβαίνει ότι με τον άντρα της δεν πρόκειται να αποκτήσει παιδί αποφασίζει να δώσει τέλος στην κατάσταση αναμονής, να δώσει τέλος στην ελπίδα .Η Γέρμα είναι φτιαγμένη από ένα υλικό διαχρονικό γιατί είναι αρχετυπική φιγούρα.Οι ανάγκες της είναι συμπαντικές. Κάθε γυναίκα μπορεί να δει ένα κομμάτι της σ`αυτήν.
Μεγαλώσατε στην Ιεράπετρα. Ο κοινωνικός περίγυρος μιας επαρχιακής πόλης παραμένει παντού και πάντα κλειστός και ασφυκτικός; Εξαρτάται από την περιοχή που ζει κανείς. Αλλιώς μεγαλώνεις στη θάλασσα και αλλιώς στο βουνό και στον κάμπο. Ο σχολιασμός βέβαια δεν λείπει από καμιά μικρή κοινωνία και ακόμη περισσότερο όταν δεν ακολουθείς τις κοινωνικές νόρμες και έχεις διαφορετικό τρόπο ζωής.
Ποια κοινά σας στοιχεία με την ηρωίδα του Λόρκα έχετε εντοπίσει και ποιες βασικές διαφορές; Μεγάλωσα σε ένα περιβάλλον που η γυναίκα έχει πολύ σημαντική θέση μέσα στην οικογένεια και κατ`επέκταση και στην κοινωνία σε αντίθεση με την ηρωίδα μας. Αυτό που μας συνδέει είναι η βαθιά της επιθυμία να γίνει μητέρα.
Στο κείμενο που συνοδεύει την παράσταση διαβάζουμε ότι η στέρηση και η μη επαφή οδηγούν στον θάνατο.Το πιστεύετε αυτό; Το πιστεύω απολυτά. Είμαστε φτιαγμένοι για να αγαπάμε και να μας αγαπούν. Η αγάπη είναι το κίνητρο για να ζει κανείς.
«Άλλο ν’ αγαπάς με το κορμί κι άλλο με το κεφάλι» αποφαίνεται η Γέρμα θέτοντας την διαχωριστική γραμμή έρωτα και αγάπης. Τι είναι συγκλονιστικότερο; Να πηγαίνουμε εκεί μας οδηγεί το ένστικτο και η καρδιά μας .Το συγκλονιστικότερο είναι να αγαπάς και με τα δυο. Είναι η απόλυτη ελευθερία της οντότητας μας .
Τρεις λέξεις που χαρακτηρίζουν την παράσταση σας Έρωτας, Στέρηση, Θάνατος .
Πληροφορίες για την παράσταση μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ