Η παραλία: Στα trends του «X» – Η δολοφονία της Ρηνιώς καθήλωσε τους τηλεθεατές

Ένθερμη ήταν η ανταπόκριση του τηλεοπτικού κοινού στην πρεμιέρα της νέας σειράς της ΕΡΤ «Η παραλία» που μετέδωσε χθες το βράδυ, στις 22:45, η ΕΡΤ1 και την παρακολούθησαν περισσότεροι από 900.000 τηλεθεατές.

Στο πρώτο επεισόδιο, η αδημονία των τηλεθεατών να μεταφερθούν νοερά στα Μάταλα της Κρήτης, την περίοδο των χίπηδων, ήταν τέτοια που το hashtag #HParalia βρέθηκε στα πρώτα πέντε trends του «X» (πρώην Twitter) πριν ξεκινήσει η μετάδοση του πρώτου επεισοδίου. Σύντομα, «σκαρφάλωσε» στην πρώτη θέση, παραμένοντας πρώτο trending topic μέχρι και το πρωί της Τρίτης, ξεπερνώντας αθλητικά γεγονότα, αλλά και την κακοκαιρία Daniel, με περισσότερα από 6.500 σχόλια.

To hashtag #HParalia δεν ήταν όμως μόνο το μοναδικό στη σχετική λίστα. Στο top 10 ανέβηκαν κι άλλα hashtag, όπως ονόματα ηθοποιών (Γιούλικα Σκαφιδά, Γιώργος Νινιός), αλλά και ονόματα ρόλων (Υπατία, Ρηνιώ).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εντυπωσιακό ήταν εξάλλου το γεγονός ότι οι χρήστες στα social media δεν περιορίστηκαν στα διθυραμβικά σχόλια για τη σειρά, τους ηθοποιούς, την πλοκή, τη σκηνοθεσία ή τη μουσική. Ταυτίστηκαν με τους ηθοποιούς.

Έτσι, η Υπατία (Δανάη Μιχαλάκη), ο Γιώργος(Γιάννης Κουκουράκης), ο Χάρι (Δημήτρης Μοθωναίος), ο Γράντος (Νικόλας Παπαγιάννης), ο Δημητρός (Γιώργος Νινιός) και η Αντιγόνη (Γιούλικα Σκαφιδά) δημιούργησαν τα δικά τους fan club με βάση τους ρόλους, αλλά και τις ερμηνείες τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η δολοφονία της Ρηνιώς, στο τέλος του επεισοδίου, καθήλωσε τους τηλεθεατές, με τα σχόλια για τους πιθανούς δράστες να είναι δεκάδες.  Δεν έλειψαν βέβαια και τα εγκωμιαστικά σχόλια για την ΕΡΤ και το υψηλό επίπεδομυθοπλασίας που προσφέρει τα τελευταία χρόνια.

Σε ό,τι αφορά την τηλεθέαση, η σειρά ξεπέρασε το 15%, ενώ το πρώτο επεισόδιο παρακολούθησαν τουλάχιστον για ένα λεπτό περισσότεροι από 900.000 τηλεθεατές. Στις γυναίκες ηλικίας 18-34 ετών, η τηλεθέαση ξεπέρασε το 20%. Χιλιάδες ήταν και οι θεάσεις του πρώτου επεισοδίου της σειράς στο ERTFLIX.

Ακολουθήστε το tetragwno.gr στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης facebook, twitter και instragram για να ενημερώνεστε άμεσα για όλες τις πολιτιστικές ειδήσεις.