Πρώτος στην κούρσα της τηλεθέασης, σε ψυχαγωγία και ενημέρωση, τον Οκτώβριο ο Alpha

Η ψυχαγωγία και η ενημέρωση του Alpha, τόσο το Σαββατοκύριακο όσο και τις καθημερινές,  μονοπώλησαν  το ενδιαφέρον  του τηλεοπτικού κοινού τον Οκτώβριο. Πρώτες στην προτίμηση των τηλεθεατών ήταν οι εκπομπές «Happy Day», «Deal», «Φως στο τούνελ» αλλά και «Οδηγός καλής ζωής», «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», «Καλύτερα δε γίνεται», «Kitchen Lab». 

Κάθε μέρα πρώτοι! 

Χαμόγελα και… happy διάθεση μοίρασε το «Happy day» τον Οκτώβριο κερδίζοντας την πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54 με 13,8% στη ζώνη προβολής του, ενώ η πιο happy παρέα του πρωινού «χτύπησε» 19,8% στις γυναίκες ηλικίας 25-44.

Ο Χρήστος Φερεντίνος στο πιο τυχερό πλατό της ελληνικής τηλεόρασης, μοίρασε  κέρδη με το «Deal» ανεβάζοντας την αδρεναλίνη, αλλά και τα νούμερα της τηλεθέασης στα ύψη. Το αγαπημένο παιχνίδι ήταν slot winner στο σύνολο κοινού με 15,9% (ΑΝΤ1 12,5%). Σε επιμέρους κοινό έφτασε μέχρι και 22,2%.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Τούνελ πρώτο για τον μήνα Οκτώβριο

Πρώτη έκοψε το νήμα της τηλεθέασης η Αγγελική Νικολούλη και το «Φως στο τούνελ», τόσο στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό στη ζώνη προβολής της. Αναλυτικά, στο σύνολο κοινού σημείωσε 17,2% (ΣΚΑΪ 15,1%,) και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 15,9% (ΣΚΑΪ 15,5%).

Οι γυναίκες έδειξαν, για άλλη μία φορά, την προτίμησή τους στο «Φως στο Τούνελ», δίνοντάς του ποσοστό 19,6%, ενώ 1.124.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό την εκπομπή. 

Σαββατοκύριακο με πρωτιές! 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο «Οδηγός καλής ζωής» με τον Μιχάλη Κεφαλογιάννη έκοψε πρώτος το νήμα στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 15,8% (STAR 12,6), ενώ σε επιμέρους αντρικό κοινό  άγγιξε το 21,3%.

Απόλυτος κυρίαρχος και τον Οκτώβριο αναδείχθηκε ο Νίκος Μάνεσης. Το  «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» συνέχισε αήττητο την πορεία του στη ζώνη μετάδοσής του, καταγράφοντας 24% στο σύνολο κοινού (ΣΚΑΪ 16,5%). Στο δυναμικό κοινό 18-54 κατέγραψε 25,5% πετυχαίνοντας double score, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 13,3 μονάδες (OPEN 12,5%,). Σε επιμέρους γυναικείο κοινό έφτασε το 33,5%, ενώ 1.269.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» έστω για 1 λεπτό.

Η πιο hot ψυχαγωγική εκπομπή του Σαββατοκύριακου το «Καλύτερα δε γίνεται!» με τη Ναταλία Γερμανού σκαρφάλωσε στην κορυφή της τηλεθέασης στο σύνολο κοινού μεποσοστό 16,3%, αλλά και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 16,3%. Τη Ναταλία και την παρέα της επέλεξαν να παρακολουθήσουν 1.601.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό και σε επιμέρους γυναικείο κοινό έφτασε το 22%.

Νόστιμες και πρωτότυπες συνταγές μαγείρεψε μαζί με τον Άκη Πετρετζίκη στο «Kitchen Lab» του το 15,5% στο σύνολο κοινού και το 13,6% στο δυναμικό κοινό 18-54.  Σε επιμέρους γυναικείο κοινό το «Kitchen Lab» έφτασε το 20,9%, ενώ 894.000 τηλεθεατές δοκίμασαν τις γευστικές προτάσεις του Άκη έστω για 1 λεπτό.

Επίσης, τα ακόλουθα προγράμματα ήταν #1 στα εξής δημογραφικά: «Έλα στη θέση μου» σε γυναικείο κοινό 18-54 με 15,7% και «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» σε γυναικείο κοινό 18-54 με 17,1%. Ο «Εφιάλτης στην κουζίνα» ήταν πρώτος σε άντρες 25-44 με 17,3% και το «The Bachelor» στο γυναικείο κοινό 15-24 με 29,8%.