Ύψωσε τον Πολιτισμό - Θέατρο, Μουσική, Κινηματογράφος, Εικαστικά, Τέχνη, Κριτικές, Άρθρα, Ζωή, Άνθρωποι, Αθήνα, Θεσσαλονίκη
Browsing Category

ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΑΤΡΟΥ

*Κριτική: «Alarms» του Μάικλ Φρέιν στο θέατρο Άλφα.Ιδέα

Κείμενο: Σταμάτης Παρασκευάς [email protected] -Λες να υπάρχω σαν μια συνεχόμενη οντότητα; Ή αν κλείσω τα μάτια μου και τα ξανανοίξω θα έχω εξαφανιστεί; -Είμαι όμως στα αλήθεια εγώ, ή κάποιος άλλος , κάποιος ξένος που με…

Κριτική: «Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν» του Μπέρτολτ Μπρεχτ

Κείμενο: Σταμάτης Παρασκευάς [email protected] "Ο καθένας μας είναι πολλοί Εγώ είμαι αυτός που νομίζω πως είμαι." Στο έργο Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν, η πρωταγωνίστρια -μια πρώην πόρνη, η Σεν Τε- κερδίζει ύστερα από τη…

«Ανατόλ ή η μάχη των φύλων» του Άρτουρ Σνίτσλερ

Κείμενο: Σταμάτης Παρασκευάς [email protected] "Οι άντρες θέλουν πάντα να είναι η πρώτη αγάπη μιας γυναίκας. Οι γυναίκες, αντίθετα, θέλουν να είναι η τελευταία γυναίκα ενός άντρα" Θαυμαστής του Ουάιλντ και γνώστης ανάλογων…

Ο «Ερωτευμένος Σαίξπηρ» στο θέατρο του Ελληνικού Κόσμου

Κείμενο: Μάνος Δασκαλογιάννης [email protected] Ο Σαίξπηρ στα πρώτα του βήματα στα αγγλικά θέατρα, έχοντας μόλις γνωρίσει την επιτυχία με το έργο Δύο Άρχοντες από την Βερόνα νιώθει να στερείται έμπνευσης και αναζητά την…

«Ένα φεγγάρι για τους καταραμένους» του Ευγένιου Ο’ Νηλ

Κείμενο: Σταμάτης Παρασκευάς [email protected] Εκείνος έστριψε τη γωνία και χάθηκε καταντροπιασμένος. Κανείς δεν τον ξανάδε πια. Και μόνο εκείνη η γυναίκα, θα 'ρθεί η αναπότρεπτη ώρα μια νύχτα, που θα νοιώσει με τρόμο…

«Ο Καραφλομπέκατσος και η Σπυριδούλα» της Λένας Κιτσοπούλου στο θέατρο Σταθμός

Κείμενο: Σταμάτης Παρασκευάς [email protected] “Βλέπουν τον καθρέφτη, βλέπουν την ώρα, ρωτούν αν είναι τρέλα τάχα ή λάθος, «όλα τελείωσαν» ψιθυρίζουν «τώρα», πως θ’ αναβάλουν βέβαιοι κατά βάθος.“ Μια παράσταση-ωδή στην…

Έγινε «Το σώσε» στη Στέγη

Κείμενο: Μάνος Δασκαλογιάννης [email protected] Ένας θίασος μετρίων ηθοποιών και ένας ονειροπαρμένος σκηνοθέτης αποφασίζουν να ανεβάσουν μια θεατρική παράσταση χαμηλών προδιαγραφών. Όμως σε αυτό το έργο τίποτα δεν πάει καλά! Οι…

Είδαμε «ο Ζιλ και η Νύχτα» του Hugo Claus στο θέατρο Σημείο

Κείμενο: Μάνος Δασκαλογιάννης Email: [email protected] Ο Ζιλ ντε Ρε (1404-1440), πρώην συμπολεμιστής της Ιωάννας της Λωραίνης, μέγας ταγματάρχης και προασπιστής της ελευθερίας των Γάλλων απέναντι στην πανούκλα των Βρετανών,…

Είδαμε την παράσταση «Ο Τζόαν Παντάν και οι Θλιμμένοι Τροπικοί» στο Μπάγκειον

Κείμενο: Σταμάτης Παρασκευάς ([email protected]) "Ο ιερός σου τόπος είναι εκεί όπου μπορείς να βρεις τον εαυτό σου ξανά και ξανά" (Joseph Campbell) Αυτό, λοιπόν, είναι πατρίδα ή ένας τόπος άλλος μακρινός που είναι "σαν στο σπίτι…

Είδαμε την παράσταση «Εθνικός Ελληνορώσων» στο Από Μηχανής Θέατρο

Γράφει ο Σταμάτης Παρασκευάς ([email protected]) «Μα είναι κάτι πιο βαθύ που με λερώνει...» (Ν. Καββαδίας) Και ψυχολογικά να το δεις, ο καθένας από εμάς κουβαλά ένα ολόδικό του -το ολόδικό του- αμάρτημα, κάτι σαν προπατορικό. Ένα…

Είδαμε την παράσταση «Frida κι άλλο» της ομάδας Fly Theatre στο Μικρό Θέατρο της Μονής Λαζαριστών

Σε σκηνοθεσία Fly Theatre, στο πλαίσιο του 53ου Φεστιβάλ Δημητρίων, Showcase. Γράφει η Ματίνα Παγουλάτου ([email protected]) Ένας υπολογιστής, μία  λάμπα, ένα μηχάνημα. Ένας άντρας αγγίζει τα αντικείμενα αυτά και ξάφνου μία γυναίκα…

Είδαμε την παράσταση «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Σάμιουελ Μπέκετ από την ομάδα Σημείο Μηδέν

Γράφει ο Λάζαρος Αντωνιάδης ([email protected]) Η αρβύλα ως κέντρο βάρους. Ο περίφημος κύριος Γκοντό, δε θα 'ρθει ούτε κι απόψε. Δε θα έρθει ποτέ ως φαίνεται, κι αυτό δεν είναι σπόιλερ, αλλά η τρανή απόδειξη ενός ευφυούς θεατρικού…

Είδαμε τη θεατρική παράσταση «Δείπνο Ηλιθίων» του Φρανσίς Βεμπέρ στο θέατρο Αριστοτέλειον

Γράφει ο Παναγιώτης Κριτσάκης ([email protected]) Απόγευμα Κυριακής σε ένα κατάμεστο θέατρο περιμένοντας να αρχίσει ένα «δείπνο ηλιθίων» με κύριο μενού τους αγαπητούς Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη και Σπύρο Παπαδόπουλο. Ένα δημοφιλές θεατρικό…

Η Δήμητρα έχει κέφια, είδαμε την «Μαντάμ Σουσου» στο θέατρο Δάσους

Κείμενο: Μαρκία Λιάπη ([email protected]) «Να σας δώσω να καταλάβετε καλύτερα. Εμείς οι μοντέρνοι ζωγράφοι της σουπερμοντέρνας σχολής εξετάζομε τον εσωτερικό κόσμο του μοντέλου, τις διακυμάνσεις της αίσθησής του, την εσωτερική…

Είδαμε την Αισχύλεια τραγωδία «Αγαμέμνων» σε σκηνοθεσία Τσέζαρις Γκραουζίνις

Κείμενο: Γιώργος Αλεξόπουλος ([email protected]) Οι Ατρείδες σίγουρα έχουν την τιμητική τους στις φετινές παραστάσεις, στο πλαίσιο του 4ου Φεστιβάλ Δάσους, με μεγάλα ονόματα να προσπαθούν να μας παρουσιάσουν τον μύθο μέσα από τα…

Είδαμε την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Χειλάκη-Δούνια

Κείμενο: Μαρκία Λιάπη ([email protected]) «Είμαι εναντίον των σχέσεων με το κράτος και βρίσκομαι σε διαρκή αντιδικία μαζί του.» Ντίνος Χριστιανόπουλος, «Είμαι εναντίον». Όλοι γνωρίζουμε την Αντιγόνη. Μαζί με τον Οιδίποδα, είναι το…

Είδαμε τους «Βατράχους» του Αριστοφάνη από το ΔΗΠΕΘΕ Βόλου

Κείμενο: Γιώργος Αλεξόπουλος ([email protected]) Τι περιμένει ο σύγχρονος θεατής να συναντήσει παρακολουθώντας ένα αρχαίο δράμα και εν προκειμένω μία κωμωδία; Η κωμωδία του 5ου αιώνα π.Χ. αποτελούσε ακόμη έναν, αν όχι τον βασικό,…

Είδαμε: Ηλέκτρα, του Σοφοκλή – Ένα στυλιζαρισμένο ιαπωνικό θρίλερ στα χρόνια της Μεσαιωνικής…

Κείμενο: Λάζαρος Αντωνιάδης ([email protected]) Είναι σημαντικό κανείς να εντοπίσει τις αστοχίες μιας θεατρικής παράστασης, όταν μάλιστα αποτυπώνεται εξαρχής η ταυτότητα της καλλιτεχνικής δημιουργίας, αλλά δυσκολότερο να εντοπιστεί…

Είδαμε την παράσταση «Ορέστης» του Ευριπίδη στο θέατρο Δάσους από το ΚΘΒΕ

Ένα φιλολογικό δείπνο για τον Ορέστη «Στη σφενδόνη, πάλι στη σφενδόνη» Γιώργος Σεφέρης, Μυθιστόρημα. Τί ζητάμε από το ανέβασμα μιας αρχαίας τραγωδίας σήμερα; Τί ζητά το σύγχρονο κοινό από ένα έργο του 5ου αιώνα π.Χ.; Η ερώτηση δεν…

«Το πιο τρελό τριήμερο», της Κέλλυς Σταμουλάκη από τον Θίασο αβάντι, στο Θέατρο ΗΒΗ

Ένα συναρπαστικό ταξίδι με μοναδικό όριο την ανθρώπινη φαντασία και τελικό προορισμό την αγάπη για τη ζωή. Η καταξιωμένη συγγραφέας και σκηνοθέτης, Κέλλυ Σταμουλάκη, επιστρέφει από τον Οκτώβριο του 2018 και πάλι στο Θέατρο ΗΒΗ και μας…

Είδαμε την Αριστοφανική κωμωδία «Αχαρνής» δια χειρός Κώστα Τσιάνου στο Θέατρο Δάσους

Το 4ο Φεστιβάλ Δάσους μας παρουσίασε μία από τις κορυφαίες και πιο επίκαιρες πολιτικές κωμωδίες του Αριστοφάνη, τους Αχαρνείς ή καλύτερα ΑχαρνΉς σε απόδοση κειμένου αλλά και σκηνοθεσίας Κώστα Τσιάνου. Ο θίασος, αν μη τι άλλο εκρηκτικός,…

Είδαμε την παράσταση «Το τρελό μικρό πράγμα που ονομάζεται Έρωτας» της Λένας Πετροπούλου

Μια καλλιτεχνική ομάδα, ένα καλογραμμένο κείμενο και πολλή αγάπη για το θέατρο μπορούν να σου χαρίσουν ένα εκπληκτικό απόγευμα στο Θέατρο Σοφούλη. Αυτό εισέπραξα εγώ, αυτό θα προσπαθήσω να σας κοινωνήσω. Το έργο Το τρελό μικρό πράγμα που…

Είδαμε την παράσταση «Αναζητώντας τον Αττίκ», του Γεώργιου Γκρίνια

Γράφει ο Γεώργιος Γκρίνιας Η αναζήτηση του Αττίκ, στέφει με επιτυχία στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, το βράδυ της 9ης  του μήνα. Μια παράσταση αρκετά φαντασμαγορική που δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από άλλες βρετανικές ή αμερικάνικες…

Είδαμε: «Οιδίπους Τύραννος» του Σοφοκλή στο Νέο Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου, του Γιώργου Κουγιουμτζή

Η εθελούσια τυφλότητα ως εγκληματική συνενοχή «…ὥστε θνητὸν ὄντ᾽ ἐκείνην τὴν τελευταίαν ἰδεῖν ἡμέραν ἐπισκοποῦντα μηδέν᾽ ὀλβίζειν, πρὶν ἂν τέρμα τοῦ βίου περάσῃ μηδὲν ἀλγεινὸν παθών.» Κάθε φορά που κανείς προσεγγίζει μία παράσταση αρχαίας…

Είδαμε: «Γκέμμα» του Δ. Λιαντίνη στο Θέατρο Βρετάνια, του Γιώργου Κουγιουμτζή

Όποιος πιστεύει στο θεό, έχει μέσα του ένα νεκρό θεό. Όποιος δεν πιστεύει στο θεό, έχει μέσα του ένα νεκρό άνθρωπο. Η ιδέα ότι η «Γκέμμα», το κύκνειο άσμα του καθηγητή Δημήτρη Λιαντίνη, η στοχαστική πρόζα που περικλείει ολόκληρη τη…

Είδαμε: «Ο Ουρανός και… Το Παντελόνι του» στο θέατρο Σταθμός, του Γιώργου Κουγιουμτζή

Σε σκηνοθεσία Μάνου Καρατζογιάννη, των Ιάκωβου Καμπανέλλη και Λούλας Αναγνωστάκη Δύο προσεγγίσεις στον ανθρώπινο πόνο Ο τίτλος της παράστασης είναι το αμάλγαμα αφ’ ενός του μονόλογου Αυτός και το Παντελόνι του του Ιάκωβου…

Είδαμε: Το μόνον της ζωής του ταξείδιον, της Εύας Κουκή

Το Μόνον της ζωής του ταξείδιον είναι ένα από τα γνωστότερα έργα του Γεώργιου Βιζυηνού. Έπειτα από προτροπή του Δημήτριου Βικέλα ο Βιζυηνός ξεκίνησε να γράφει διηγήματα και να τα εκδίδει στο περιοδικό της Εστίας. Το Μόνον της ζωής του…

Είδαμε: «Λευκή πραγματικότητα» στο Από Μηχανής Θέατρο, του Μάνου Δασκαλογιάννη

Δύο έργα διαφορετικά  μπορούν να γίνουν ένα; Αυτό δε θα μειώσει την αξία καθενός για χάριν του συνόλου; Δύο γυναίκες που δεν συναντήθηκαν ποτέ, και όμως πώς γίνεται να μοιάζουν τόσο; Μα ποια είναι τελικά η λύση όταν οι σκιές επάνω στη ζωή…

Είδαμε: «Σεράγεβο 1914» στη Μονή Λαζαριστών, του Λάζαρου Αντωνιάδη

«Όταν τελειώσουν όλα αυτά πάμε στη θάλασσα» Το χρονικό τοπίο μέσα από το προσωπικό βίωμα του πρωταγωνιστή, Γκαβρίλο Πρίντσιπ, - μια ιστορικά πολιτική και κοινωνική αφήγηση του ανθρώπου που δολοφόνησε τον αρχιδούκα Φραγκίσκο Φερδινάνδο…

Είδαμε: «Ένας ήρωας του καιρού μας» στο Θέατρο 104, του Μάνου Δασκαλογιάννη

Ένας Ρώσος νεαρός αξιωματικός, ο Γκριγκόρι Αλεξάντροβιτς  Πετσόριν σταθμεύει σε μια μικρή περιφερειακή πόλη της Ρώσικης αυτοκρατορίας, όπου και θα συναντήσει έναν παλιό φίλο και συμπολεμιστή του. Η συνάντηση τούς φέρνει χαρά,…

Μια υπόγεια ομορφιά από το Θέατρο Τέχνης – Κάρολος Κουν, του Λάζαρου Αντωνιάδη

«Η βρωμιά δεν μπορεί ν' αγαπήσει τη βρωμιά», φράση της Σολάνζ. 50 χρόνια μετά το πρώτο ανέβασμα στο Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν. Τότε η μετάφραση έγινε από τον Οδυσσέα Ελύτη. Θα μπορούσε ο τίτλος να μεταφραστεί ως υπηρέτριες, αλλά δεν…

Τα «Ορφανά» από το χέρι, της Μαρκίας Λιάπη

Όταν σε γέννησα, κρακ έκανε το εικόνισμα του Αη Δημήτρη. Κώστας Ταχτσής, Το τρίτο στεφάνι. Ο Λήαμ λαχανιάζει και τρέχει, στέκεται στο πεζούλι, σκιάζει την πόρτα. Η Λένι και ο Ντάνι κάθονται στο γερμένο τραπέζι, ποτήρια και πιάτα…

Η πίστη είναι θαύμα…, του Γιώργου Κουγιουμτζή

«Λοιπὸ τὴν πρίκα, ὡς φρόνιμη, διῶξε ἀποὺ τὴν καρδιά σου,/ διῶξε καὶ πάσα σαρκικὴ λύπη ἀπὸ κοντά σου./ Τοῦτη εἶναι ὀρδινιὰ Θεοῦ, ὁποὺ τὰ πάντα ὁρίζει,/ τσὶ δούλους του τσὶ μπιστικοὺς τέτοιας λογῆς γνωρίζει.» Χαρακτηρίστηκε από τους…

Η απώλεια της αθωότητας, της Κωνσταντίνας Δασκαλογιάννη

Γράφει η Κωνσταντίνα Δασκαλογιάννη «Η συνείδηση της ζωής είναι ανώτερη απ' τη ζωή∙ η γνώση των νόμων της ευτυχίας  είναι  ανώτερη,  από  την  ευτυχία». Λίγες λέξεις μα γεμάτες τόση δύναμη, δυο προτάσεις-καταδίκη για την λησμονιά των…

O Λαβ είναι ένας προφήτης, ένας επαναστάτης συναισθημάτων, του Μάνου Δασκαλογιάννη

Ο πόλεμος και η αγάπη, δύο δυνάμεις αντίθετες μα τόσο στενά συνδεμένες. Η αγάπη για μιαν Ελένη επέφερε τον Τρωικό πόλεμο, η αγάπη ήταν πάντα το καταφύγιο από την φρίκη της μάχης. Ο πρώτος πηγή καταστροφής, η δεύτερη πηγή ζωής, έμπνευση…

Η Ανάπλαση ενός παραληρήματος, του Γιώργου Κουγιουμτζή

«Αλλά ποιός άκουσε ποτέ την Κασσάνδρα για να την ακούσει τώρα;» Εμπνευσμένος από το μυθικό χαρακτήρα της περιώνυμης μάντισσας κι έχοντας δανειστεί μόνον τα απολύτως απαραίτητα για να δομήσει το χαρακτήρα της, ο Ανδρέας Φλουράκης αποδίδει…

Είδαμε | “O Καραφλομπέκατσος και η Σπυριδούλα” στο Θέατρο Σταθμός

Γράφει ο Μάνος Δασκαλογιάννης Δύο διαφορετικές ιστορίες. Δύο άνθρωποι στο σκληρό, απάνθρωπο κάποιες φορές σήμερα. Ο Καραφλομπέκατσος είναι ένας μεσήλικας κύριος, που μόλις μετακόμισε στο νέο του διαμέρισμα. Η Σπυριδούλα είναι η…

Είδαμε “Το Μεγάλο Κρεβάτι” στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου

Γράφει ο Μάνος Δασκαλογιάννης || Με όπλο τη σάτιρα, μέσα από μικρά αυτόνομα σκετς και με πληθώρα από τραγούδια και χορό, είδαμε κατά τη διάρκεια του έργου  τόσο να θίγονται θέματα της επικαιρότητας όσο και να γίνονται αναφορές σε…

Είδαμε το “Baby” στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Γράφει ο Μάνος Δασκαλογιάννης Λένε πως όταν γεννιέται ένα παιδί, οι γονείς που το έφεραν στο κόσμο ζουν πλέον τη ζωή τους μέσα απο αυτό,  καθώς στο κρίσιμο σταυροδρόμι της γέννησης και της διαιώνισης του είδους, αποκτούν ένα συνεχιστή της…

Είδαμε την παράσταση «Υμπύ Τύραννος» του Αλφρέντ Ζαρρύ στην Πειραματική Σκηνή

Γράφει ο Γιώργος Κουγιουμτζής  «Υμπύ Τύραννος» του Αλφρέντ Ζαρρύ στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου – Η προσωποποίηση της ηλιθιότητας «Σκρατά κι απόσκρατα» Πρόκειται για μία φάρσα, μία τραγελαφική αβελτηρία, μία αθυρόστομη…

Είδαμε την παράσταση «Περλιμπλίν και Μπελίσα» του Federico Garcia Lorca από την Ομάδα Τέχνης Oberon…

Γράφει η Εύα Κουκή Ο Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα αποτελεί έναν από τους πιο πολυδιασκευασμένους ποιητές και θεατρικούς συγγραφείς του 20ού αιώνα παγκοσμίως. Τόσο η ζωή του όσο και το έργο του διαποτίζονται από μία δραματικότητα που…

Είδαμε την παράσταση “Βρωμιά” στο θέατρο Σταθμός

Γράφει ο Μάνος Δασκαλογιάννης Ο Σαντ είναι από το Ιράκ.  Σαντ στα αγγλικά σημαίνει θλιμμένος. Αγαπά τα Γερμανικά και τη φιλοσοφία. Άφησε πίσω του το σπίτι και την οικογένειά του. Ζει τώρα στη, χώρα που τόσο αγάπησε μέσα από τα βιβλία,…

Είδαμε το «Jesus Christ Superstar» στο θέατρο Ακροπόλ

Γράφει ο Μάνος Δασκαλογιάννης Το "Jesus Christ Superstar", σε κείμενο του Tim Rice και μουσική του Andrew Lloyd Webber η πρώτη ροκ όπερα που ανέβηκε ποτέ στο Μπρόντγουεϊ, έχοντας παιχτεί σε πάνω από 42 χώρες, έχοντας αποσπάσει δεκάδες…

Είδαμε | «Αφέντης και δούλος» του Λέοντα Τολστόι στο θέατρο Αθήναιον – Οχι μια ιστορία σαν τις…

Γράφει ο Αντρέας Ντούσκας Οχι μια ιστορία σαν τις άλλες. Τολστόι. Σοβαρά πράγματα δηλαδή. Βράδυ Παρασκευής κι ενώ στη Θεσσαλονίκη μαίνεται η Αποκριά πηγαίνοντας προς την κορύφωση της, στη σκηνή του Αθήναιον ο Δημήτρης Λιγνάδης κι ο…

Είδαμε | «BU21» του Στούαρτ Σλέιντ σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βουρνά στο Θέατρο 104

Γράφει ο Χρήστος Βασιλακόπουλος Τι κάνεις εάν πέσει ένα αεροπλάνο επάνω σου; Η' πως αντιμετωπίζεις ένα τραγικό γεγονός, όπως αυτά που βλέπεις στις ειδήσεις, όταν συμβαίνει σε σένα; Η παράσταση ''BU21'' στο Θέατρο 104 καλείται να…

Είδαμε | «Ping Pong» του Αγγελου Δεληκάρη στον Χώρο Τέχνης Ασωμάτων – Η φάρσα έχει τρία…

Γράφει ο Χρήστος Βασιλακόπουλος Στο Χώρο Τέχνης Ασωμάτων... Σε αυτή την μικρή θεατρική γωνιά της Αθήνας, κάποιος βρίσκει μια από τις καλύτερες φάρσες που υπάρχουν αυτή την στιγμή στο θέατρο. Κάθε Δευτέρα (ήδη η παράσταση της Καθαράς…

Είδαμε | «The curing room» – Ενα αντιπολεμικό και κοινωνικό δράμα

Γράφει ο Χρήστος Βασιλακόπουλος Στο Vault τα στενά ξανά.. Ο πολυχώρος Vault για πολλούς μπήκε στο κάδρο της θεατρικής Αθηνάς μέσω της παράστασης ''The Curing Room''. H trend - λεγε με και viral - παράσταση των δυο τελευταίων χρόνων…

«Γυναίκες του Παπαδιαμάντη» στο Θέατρο Χώρα

Γράφει ο Χρήστος Βασιλακόπουλος Μια είναι η Νένα.. Αλλά μαζί με εκείνη και η μάνα, η Αχτίτσα, η πεθερά, η Κούλα και η γρια Συραχ'ινα, η Δελχαρώ, Διαλεχτή, Αρετώ, Ουρανίτσα, Καραβοκυρού, Μαρουσώ, Χαρμολίνα, Αμέρσα, Μαρίκα,…

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy