11α Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης 2022:Υποψηφιότητες κριτικής επιτροπής και κοινού.

Τα 11α Θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης 2022 επανέρχονται δριμύτερα και ζωντανά σε μια λαμπρή Τελετή Απονομής Βραβείων την Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 20:00 στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών. 

Τα φετινά 11α Θ.Β.Θ. αφορούν νέες παραστάσεις που δόθηκαν στην επικράτεια της Θεσσαλονίκης την χρονική περίοδο από Ιούνιο 2020 έως και Μάιο 2022 και οι νικητές στις 16 κατηγορίες προκύπτουν κατόπιν μυστικής ψηφοφορίας Κριτικής Επιτροπής που αποτελείται από 41 ανθρώπους του ευρύτερου πολιτιστικού χώρου, με ιδιαίτερη ενασχόληση στο θεατρικό πεδίο. Τα τρία σημαντικά  «Βραβεία Κοινού» προκύπτουν  κατόπιν ηλεκτρονικής ψηφοφορίας των θεατών (18 χιλιάδες ψήφοι). 

Με 12 υποψηφιότητες η παράσταση «Οι μάγισσες του Σάλεμ» [Καλύτερη παράστασης 2021/22, Σκηνοθεσία (Νικορέστης Χανιωτάκης),  Α’ Γυναικείου (Ιωάννα Παππά),  Β’ Γυναικείου (Ρένια Λουιζίδου), Β’ Γυναικείου (Μελίνα Βαμβακά), Ερμηνευτικού συνόλου, Φωτισμοί (Χριστίνα Θανάσουλα), Μουσική (Γιάννης Μαθές), Κειμένου (Νικορέστης Χανιωτάκης), Σκηνικά (Αρετή Μουστάκα), Κοστούμια (Χριστίνα Πανοπούλου), Φιναλίστ Βραβείο Κοινού)].

Ακολουθεί «Η δολοφονία του Μαρά» με 10 υποψηφιότητες [Καλύτερη παράσταση 2021/22,  Σκηνοθεσία (Κοραής Δαμάτης),  Β’ Ανδρικού (Νίκος Κουσούλης), Β’ Γυναικείου (Σοφία Καλεμκερίδου), Β’ Γυναικείου (Άννη Τσολακίδου), Ερμηνευτικού συνόλου,  Φωτισμοί (Στέλιος Τζολόπουλος), Μουσική (Δήμητρα Γαλάνη),  Σκηνικά (Ανδρέας Βαρώτσος),  Κοστούμια (Άννα Μαχαιριανάκη)].

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέλος, «Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού» με 8 υποψηφιότητες στις κατηγορίες Καλύτερη παράστασης 2021/22, Α’ Ανδρικός (Πάνος Βλάχος), Β’ Ανδρικού (Θοδωρής Σκυφτούλης), Ερμηνευτικού συνόλου, Φωτισμοί (Στέλλα Κάλτσου), Μουσική (Βάϊος Πράπας), Σκηνικά (Ηλένια Δουλαδίρη & Γιάννης Κακλέας), Φιναλίστ Βραβείο Κοινού.

Αναλυτικά οι υποψηφιότητες της 41μελούς Κριτικής Επιτροπής

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 2021/22

Αφορά την πιο αξιομνημόνευτη παράσταση σε επίπεδο Παραγωγής. Συνολικά την εμπειρία της απόλαυσης, την αίσθηση αξίας και κόστους και τον τρόπο που επικοινωνήθηκε στο κοινό από όλα τα στοιχεία που απαρτίζουν μια παράσταση σε επίπεδο παραγωγής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
  • «Η δολοφονία του Μαρά» του Πέτερ Βάις. Παραγωγή: ΚΘΒΕ. Σκηνοθεσία: Κοραής Δαμάτης. Θέατρο Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών. Πρεμιέρα: 19/11/2021.
  • «Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού» του Ντάριο Φο. Παραγωγή: Τέχνη-Χώρος. Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας. Θέατρο Αριστοτέλειον. Πρεμιέρα: 27/04/2022.
  • «Οι μάγισσες του Σάλεμ» του Άρθουρ Μίλλερ. Παραγωγή: Μυθωδία, συνεργασία People Entertainment Group. Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης. Θέατρο Ράδιο Σίτυ. Πρεμιέρα: 08/04/2022.
  • «Η Πανούκλα» του Αλμπέρ Καμύ. Παραγωγή: Gaff. Σκηνοθεσία: Σοφία Καραγιάννη. Πρεμιέρα: 14/03/2022. Θέατρο Αμαλία.
  • «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Σάμιουελ Μπέκετ. Παραγωγή: ΤέχνηΧώρος. Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας. Θέατρο Δάσους. Πρεμιέρα: 25/08/2020.

Σημείωση: Διπλή υποψηφιότητα για την εταιρεία παραγωγής Τέχνη-Χώρος στην κορυφαία κατηγορία. Σημ: Η Μυθωδία είναι κάτοχος 1 βρ. για το «Η γίδα ή ποια είναι η Σύλβια;», 2019. Αυτή είναι 4η του υποψ. στην κατηγορία Καλύτερη παράσταση συμπεριλαμβανομένων, «Ο Καλός Άνθρωπος του Σετσουάν» 2019, «Μήδεια» 2020.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

Η βασική κατηγορία που αξιολογεί την συνολική αρμονική και ερμηνευτική απόδοση ενός έργου επί σκηνής. Αφορά την δημιουργική ιδέα, την αρμονική μεταφορά της και εκτέλεση επί σκηνής, την προετοιμασία των ηθοποιών και εν ολίγης σε όλες τις διαδικασίες παραγωγής και εκτέλεσης του Θεατρικού έργου.

  • Βασίλης Παπαβασιλείου «Ελένη».
  • Γιάννης Κακλέας, «Περιμένοντας τον Γκοντό».
  • Σοφία Καραγιάννη, «Η Πανούκλα».
  • Κοραής Δαμάτης, «Η δολοφονία του Μαρά».
  • Νικορέστης Χανιωτάκης, «Οι μάγισσες του Σάλεμ».

Σημ: Ο Κακλέας Γιάννης, σκηνοθέτης, είναι κάτοχος (3 βραβείων) Παράσταση Χρονιάς, Θεατρικού Συνόλου, Α΄ Βρ. Κοινού για το «Κουρδιστό Πορτοκάλι» 2016, ενώ ήταν υποψ και για την σκηνοθεσία στο «Πορτοκάλι».. Με τι φετινές υποψ. (και άλλες παρακάτω, φτάνει σύνολο τις 6).

Σημ: Ο Νικορέστης Χανιωτάκης, είναι κάτοχος (2 βραβείων) Καλύτερη παράσταση Χρονιάς, σκηνοθεσία για το «Η γίδα η ποια είναι η Σύλβια;» 2019 και  υποψ για  Ερμηνευτικού συνόλου, Κειμένου, «Η γίδα…». Καλύτερη παράσταση, Ερμηνευτικού συνόλου «Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν, 2019. Σκηνοθεσία, ερμηνευτικού συνόλου «Μήδεια», 2020. Με τι φετινές υποψ. (και άλλες παρακάτω, φτάνει σύνολο τις 10).

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΔΡΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ

Αφορά την Ερμηνεία άνδρα ηθοποιού σε ρόλο ικανοποιητικής έκτασης πρωταγωνιστικό ή δευτεραγωνιστικό (leading role).

  • Γρηγόρης Βαλτινός, «Κάθε τρίτη με τον Μόρι».
  • Δημήτρης Μαμιός, «Η Πανούκλα».
  • Θανάσης Παπαγεωργίου, «Περιμένοντας τον Γκοντό».
  • Κώστας Γάκης, «Ένας σκύλος που τον έλεγαν πιστό».
  • Πάνος Βλάχος, «Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού».

Σημ: Ο Γρηγόρης Βαλτινός, ηθοποιός, σκηνοθέτης είναι κάτοχος (4 βρ.) Έπαινος παράσταση της χρονιάς, θεατρικού συνόλου, Σκηνοθεσία, «Ο Επιθεωρητής έρχεται» 2013. Τιμητικό, 2015. Υπήρξε υποψ. Α’ Ανδρικού «Ο Βιολιστής στη στέγη», 2015. Με τις φετινές φτάνει τις 7 υποψ. Σημ: Ο Κώστας Γάκης, σκηνοθέτης, ηθοποιός, είναι κάτοχος (3 βρ.) έπαινος καλύτερη σκηνοθεσία (από κοινού με Β. Μαυρογεωργίου),«Μια τεράστια έκρηξη», 2012. σκηνοθεσία, ερμηνευτικού συνόλου, «Ιστορία χωρίς Όνομα», 2020. Υποψ. κειμένου «Ιστορία χωρίς Όνομα», 2020. Με τι φετινές υποψ. (και άλλες παρακάτω, φτάνει σύνολο τις 7).

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ

Αφορά την Ερμηνεία γυναίκας ηθοποιού σε ρόλο ικανοποιητικής έκτασης πρωταγωνιστικό ή δευτεραγωνιστικό (leading role).

  • Βέρα Κρούσκα, «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα».
  • Ιωάννα Παππά, «Οι μάγισσες του Σάλεμ».
  • Κάτια Δανδουλάκη, «Το Καινούργιο Παιδί».
  • Ρένη Πιττακή, «Μια Γερμανίδα Γραμματέας».
  • Τάνια Τρύπη, «Άγουρα κεράσια».

Σημ: Η Κάτια Δανδουλάκη, ηθοποιός, είναι κάτοχος ενός τιμητικού βραβείου, 2018.

Β’ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ

Αφορά την Ερμηνεία άνδρα ηθοποιού σε ρόλο μικρότερης έκτασης υποστηρικτικό (supporting role) .

  • Γιάννης Βασιλώττος, «Ένας σκύλος που τον έλεγαν πιστό».
  • Γιάννης Σαρακατσάνης «Κάθε Τρίτη με τον Μόρι».
  • Θοδωρής Σκυφτούλης, «Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού».
  • Νίκος Κουσούλης, «Η δολοφονία του Μαρά».
  • Ορφέας Αυγουστίδης «Περιμένοντας τον Γκοντό».

Β’ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ

Αφορά την Ερμηνεία γυναίκας ηθοποιού σε ρόλο μικρότερης έκτασης υποστηρικτικό (supporting role).

  • Άννη Τσολακίδου,«Η δολοφονία του Μαρά».
  • Μελίνα Βαμβακά, «Οι μάγισσες του Σάλεμ».
  • Νανά Παπαγαβριήλ, «Το καθαρό σπίτι».
  • Ρένια Λουιζίδου, «Οι μάγισσες του Σάλεμ».
  • Σοφία Καλεμκερίδου,«Η δολοφονία του Μαρά».

Σημ: Σοφία Καλεμκερίδου, ηθοποιός: (2 υποψ) Α΄ Γυναικείου ρόλου «Υπέρ Ελλάδος», 2019.

ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ

Αφορά την συνολική απόδοση ενός θιάσου επί σκηνής και τον άρτιο τεχνικά και ενεργειακά τρόπο που μετέφερε και υπηρέτησε την συνειδητή ερμηνευτική επιλογή του κειμένου. Σε ορισμένες περιπτώσεις τεχνικά μέσα (όπως ο φωτισμός, τα σκηνικά, η μουσική ή ο ήχος και άλλα) αποκτούν ενεργό “ερμηνευτικό ρόλο” στην διαδικασία του έργου, σε τέτοιες περιπτώσεις αυτοί οι παράγοντες συνυπολογίζονται.

  •  «Η δολοφονία του Μαρά»
  • «Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού»
  •  «Οι μάγισσες του Σάλεμ»
  • «Η Πανούκλα»
  • «Περιμένοντας τον Γκοντό»

ΣΚΗΝΙΚΑ

Αφορά το σκηνογραφικό μέρος μιας παράστασης (σκηνικά, εναλλαγές, σκηνογραφικές εικόνες, κλπ), ως προς το δημιουργικό της ιδέας, τον τρόπο άρτιας εκτέλεσης και την γενικότερη αισθητική.

  • Άγγελος Μέντης, «Η Δεύτερη έκπληξη του έρωτα».
  • Ανδρέας Βαρώτσος, «Η δολοφονία του Μαρά».
  • Αρετή Μουστάκα, «Οι μάγισσες του Σάλεμ».
  • Άση Δημητρολοπούλου, «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα»
  • Ηλένια Δουλαδίρη & Γιάννης Κακλέας, «Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού».

Σημ: Η Αρετή Μουστάκα, σκηνογράφος είναι κάτοχος 1 βρ., «Η γίδα η ποια είναι η Σύλβια?», 2019. Σημ: Η Αση Δημητρολοπούλου, σκηνογράφος είναι κάτοχος (1 βρ.) Σκηνικά, «Βασιλική», 2014. (3 υποψ)  Κοστούμια «Η Απολογία της Μαρί Κιουρί», 2020. Σημ: Η Ηλένια  Δουλαδίρη είναι κάτοχος (1 βρ.), Κοστούμια, «Ερωτευμένος Σαίξπηρ», 2019.

ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ

Αφορά τα κοστούμια και την γενικότερη ενδυματολογική προσέγγιση της εκάστοτε παράστασης ως προς το δημιουργικό της ιδέας, τον τρόπο άρτιας εκτέλεσης και την γενικότερη αισθητική.

  • Άγγελος Μέντης, «Η Δεύτερη έκπληξη του έρωτα».
  • Άννα Μαχαιριανάκη, «Η δολοφονία του Μαρά».
  • Ηλένια Δουλαδίρη, «Περιμένοντας τον Γκοντό».
  • Μπιάνκα Νικολαρέϊζη «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα»
  • Χριστίνα Πανοπούλου, «Οι μάγισσες του Σάλεμ».

Σημ: Μαχαιριανάκη Άννα, ενδυματολόγος: (1 υποψ) Κοστούμια «Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν, 2019

ΜΟΥΣΙΚΗ

Αφορά τον ακουστικό παράγοντα του κάθε έργου και συμπεριλαμβάνει τόσο την live μουσική (και τραγούδι) όσο και την με τεχνικά μέσα αναπαραγόμενη. Συνυπολογίζονται τόσο η πρωτότυπη και ad hoc σύνθεση μουσικής ή και τραγουδιών για τις ανάγκες μιας παράστασης, όσο και η επιλογή και τοποθέτηση επί σκηνής μη πρωτότυπης, υπάρχουσας μουσικής, έστω και σε μορφή διασκευής ή cover, αλλά ακόμη κα ιη χρήση ηχητικών εφέ, ηχογραφημένων ή μη που συνοδεύουν ή αξιοποιούνται διαφορετικά σε μια παράσταση.

  • Αφροδίτη Μάνου, «Το Κλάμα Βγήκε από τον Παράδεισο».
  • Βάϊος Πράπας, Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού».
  • Γιάννης Μαθές, «Οι μάγισσες του Σάλεμ».
  • Δήμητρα Γαλάνη, «Η δολοφονία του Μαρά».
  • Κώστας Γάκης, «Ένας σκύλος που τον έλεγαν πιστό».

Σημ: ΓιάννηςΜαθές, μουσικός: (2 υποψ) Μουσική, «Η γίδα η ποια είναι η Σύλβια?», 2019.

ΦΩΤΙΣΜΟΙ

Αφορά το κρίσιμο στοιχείο φωτισμών μιας παράστασης και αξιολογεί τόσο το δημιουργικό σχεδιασμό όσο και την άρτια τεχνική εκτέλεσή μα και αισθητική.

  • Νίκος Βλασόπουλος, «Η Πανούκλα»
  • Σάκης Μπιρμπίλης,«Περιμένοντας τον Γκοντό».
  • Στέλιος Τζολόπουλος, «Η δολοφονία του Μαρά».
  • Στέλλα Κάλτσου, «Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού».
  • Χριστίνα Θανάσουλα, «Οι μάγισσες του Σάλεμ».

Σημ: Βλασόπουλος Νίκος, φωτιστής: Αυτή είναι η 3η υποψ. Προμηθέας Δεσμώτης», 2015. «Για Όνομα», 2016 Σημ: Ο Σάκης Μπιρμπίλης, φωτιστής είναι κάτοχος (1 βρ) για το, Cabaret», 2014. Με το «Ανεμοδαρμένα ύψη», 2017 αυτή είναι η 3η του υποψ, Σημ: Η Χριστίνα Θανάσουλα, φωτίστρια, είναι κάτοχος (1 βρ.), «Η γίδα η ποια είναι η Σύλβια?», 2019. 2 υποψηφιότητες.

ΚΕΙΜΕΝΟΥ – ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ Ή ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΥ

Αφορά την αξιολόγηση του τοποθετημένου επί σκηνής κειμένου είτε αφορά σύγχρονο κείμενο που συγγράφθηκε και αποδόθηκε για πρώτη φορά στην σκηνή είτε την νέα μετάφραση ή καινοτομική διασκευή ενός υπάρχοντος κειμένου. Το περιεχόμενο και η τεχνική αρτιότητα συνυπολογίζονται.

  • Νατάσσα Κοσμίδου, Κώστας Γάκης, «Ένας σκύλος που τον έλεγαν πιστό» (διασκευασμένο).
  • Νικορέστης Χανιωτάκης, «Μάγισσες του Σάλεμ» (διασκευασμένο).
  • Νικορέστης Χανιωτάκης, Γρηγόρης Βαλτινός, «Κάθε Τρίτη με τον Μόρι» (διασκευασμένο).
  • Σάκης Σερέφας, «Viral Thess».
  • Σοφία Καραγιάννη, Μιχάλης Βραζιτούλης, «Η Πανούκλα».

ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Αφορά συνολικά την παραγωγή και το ερμηνευτικό μέρος της παιδικής παράστασης . Ιδιαίτερη μνεία δίνεται στην λήψη απόφασης στο νοηματικό περιεχόμενό της, καθότι πρόκειται για παραστάσεις που απευθύνονται σε ανηλίκους, δηλαδή πολίτες του αύριο.

  • «Ο Γαργαληστής» του Δημήτρη Μπασλάμ.  Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μπασλάμ.
  • «Ο Μύθος του Χρυσού Τρίποδα» του Κωνσταντίνου Καγλάτη. Σκηνοθεσία: Νίκος Κορεξιανός.
  • «Ο Ραφτάκος των λέξεων» του Αντώνη Παπαθεοδούλου. Σκηνοθεσία: Τάσος Ράτζος.
  • «Στρουμφάκια–Επιχείρηση Στρουμφίτα» του Νίκου Λημνιού. Σκηνοθεσία: Νίκος Λημνιός.
  • Ο «Τρελαντώνης» της Πηνελόπης Δέλτα. Σκηνοθεσία: Ανδρονίκη Μαλακόζη. 

ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ

Αφορά ομάδες που έκαναν το ντεμπούτο τους την παρούσα σεζόν ή τις τελευταίες τρείς και παρουσίασαν αξιόλογο αποτέλεσμα (αισθητικό, καλλιτεχνικό, εμπορικό) κατά την τρέχουσα σεζόν.

  • 3pleThreat Productions, «Το κλάμα βγήκε από τον παράδεισο» των Θανάση Παπαθανασίου & Μιχάλη Ρέππα.
  • Hex Theatre Group, Μάγισσες: Αυτή η ιστορία (δεν) είναι δική μας, των Λέλας Μεντεκίδου, Άννας Ρίζου, Υρώς Τσάμογλου.
  • Ομάδα Βloom, «Όνειρο στο κύμα» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη.
  • Πειραματική Ομάδα θεάτρου, «Από τον Πέμπτο στίχο κιόλας Φάλτσοι», EYAII ή Η αφήγηση μιας απόπειρας. 

ΤΟΠΙΚΟΥ ΘΙΑΣΟΥ

Αφορά την συνολική απόδοση ενός θιάσου που έχει την κύρια έδρα του στην Θεσσαλονίκη, τόσο σε συνολικό ερμηνευτικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο αισθητικής, αξίας, κόστους, τόλμης και δυσκολίας παραγωγής.

  • Εταιρεία Θεάτρου Monks, «Φράνκυ και Τζόνι» & «Στα σκουπίδια».
  • Καλλιτεχνική εταιρία θεάτρου, «Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ».
  • Μικρός Βορράς, «Viral Thess».
  • Ομάδα «Μαλλιά Κουβάρια», «Μετάλλαξη».
  • Ομάδα Θέατρο Πρόταση, «Ο Ευαγγελισμός της Κασσάνδρας».

Σημ: Εταιρεία Θεάτρου Monks: (2 υποψ.) πρωτοεμφανιζόμενη ομάδα «Ωραίος & Sexy!», 2020. Σημ: Πρόταση Ομάδα Θεάτρου: (2 υποψ.) Τοπικού θιάσου «Γράμμα στον πατέρα», 2020.Σημ: Καλλιτεχνική εταιρία θεάτρου: 1 βρ (καλύτερου Τοπικού θιάσου), (3 υποψ) Καλύτερη παράστασης Χρονιάς 2020, «Το Παλτό» 2020. Σημ: Μικρός Βορράς: (2 βρ) Τοπικού θιάσου, «Τίτος Ανδρόνικος», 2019. Γ΄ Κοινού «Από το σφαγείο», 2013.

ΝΕΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ

[μικτή κατηγορία ανδρών – γυναικών & ιδιότητας].

Αφορά νέους (όχι απαραιτήτως ηλικιακά) ηθοποιούς ή καλλιτέχνες που με την παρουσία τους προκάλεσαν τρομερή αίσθηση, έκπληξη, αναζήτηση, ενώ αποτελούν ελπίδα για το μέλλον.

    • Αλεξάνδρα Σταμούλη, «Football».
    • Αλέξης Κότσυφας, «Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ».
    • Ιωάννης Καμπούρης, «Φράνκυ και Τζόνι».
    • Χρύσα Γούτου, «Φράνκυ και Τζόνι».
    • Χρύσα Μπουγιουκλή, «Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ».

ΒΡΑΒΕIΑ ΚΟΙΝΟΥ 2022

Όπως θεατρόφιλοι επέλεξαν μετά από ηλεκτρονική ψηφοφορία (7.568 ψήφοι) για τα 3 Βραβεία Κοινού, Α΄, Β’ και Γ’.

Τα 3 ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΟΙΝΟΥ α΄, β΄ & γ’ διεκδικούν οι εξής παραστάσεις:

  • «Το Κλάμα Βγηκε από τον Παράδεισο» των Μιχάλη Ρέππα, Θανάση Παπαθανασίου. Σκηνοθεσία: Άγγελος Κουρέπης. Πρεμιέρα: 08/10 – Metropolitan UrbanTheater
  • «Ιστορία ενός σκύλου που τον έλεγαν πιστό» του Λ.Σεπούλβεδα. Σκηνοθεσία: Κώστα Γάκης. Πρεμιέρα: 18/02 – Θέατρο Μετροπόλιταν.
  • «Μια παρέμβαση» του Μάικ Μπάρτλετ. Σκηνοθεσία: Χάρης Θώμος. “DOT Theater” &  “ΤΡΙ.ΕΝΑ πολιτισμού”. Πρεμιέρα: 11/10 – Θέατρο Αυλαία.
  • «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ» του Έντουαρντ Άλμπι. Σκηνοθεσία: Αντώνης Καραγιάννης. Πρεμιέρα: 25/03 – Θέατρο Σοφούλη.
  • «Ο Τυχαίος Θάνατος ενός Αναρχικού» του Ντάριο Φο. Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας. Πρεμιέρα: 27/04 – Θέατρο Αριστοτέλειον.
  • «Οι Μάγισσες του Σάλεμ» του Άρθουρ Μίλερ. Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης. Πρεμιέρα: 08/04 – Θέατρο Radio City Theatre
  • «Στα σκουπίδια» του Σάιμον Στίβενς. Σκηνοθεσία: Γιάννης Μαυρόπουλος. Ομάδα Monks Εταιρεία Θεάτρου Πρεμιέρα: 08/11 –  θέατρο Αμαλία.
  • «Φράνκυ και Τζόνι» του Τέρενς ΜακΝάλι. Σκηνοθεσία: Γιώργος Μιχαλάκος. Εταιρία θεάτρου Monks. Πρεμιέρα: 06/12 – Θέατρο Τ.
  • «Οι Κρημνοί» του Ανδρέα Μπαλαούρα. Σκηνοθεσία: Ανδρέας Μπαλαούρας. Πρεμιέρα: Πρεμιέρα: 15/11 – Θέατρο Σοφούλη.
  • «Κάθε Τρίτη με τον Μόρι» του Morrie Schwartz Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης. Πρεμιέρα: 18/11 – Θέατρο Αριστοτέλειον.

ΤΕΛΕΤΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΒΡΑΒΕΙΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΘΕΑΤΡΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ώρα προσέλευσης: 19:00 – Ώρα έναρξης: 20:00
Είσοδος ελεύθερη

Ακολουθήστε το tetragwno.gr στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης facebook, twitter και instragram για να ενημερώνεστε άμεσα για όλες τις πολιτιστικές ειδήσεις.