Κριτική: «Παντρέψου με» (Marry me) της Κat Coiro

(2,2)

Η Κατ είναι το ήμισυ του πιο σέξι ζευγαριού διασημοτήτων στον κόσμο, μαζί με τον πετυχημένο σταρ της μουσικής, Μπαστιάν. Όσο το ντουέτο της Κατ και του Μπαστιάν, με τίτλο «Παντρέψου με» («Marry Me») σκαρφαλώνει στην κορυφή των τσάρτς, το ζευγάρι σχεδιάζει να παντρευτεί «ζωντανά» στην συναυλία, ενώπιον του κοινού, σε μια τελετή που θα μεταδοθεί σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Εν τω μεταξύ, ο διαζευγμένος καθηγητής μαθηματικών, Τσάρλι, έχει βρεθεί στην συναυλία, εξαιτίας της κόρης του  και της καλύτερής του φίλης. Όταν η Κατ μαθαίνει, λίγο πριν την τελετή γάμου, ότι ο Μπαστιάν την απατά με τη βοηθό της, η ζωή της παίρνει την κάτω βόλτα, καθώς παθαίνει κρίση πανικού πάνω στη σκηνή. Αμφισβητεί τον έρωτα, την αλήθεια και την αφοσίωση. Καθώς ο κόσμος της καταστρέφεται, ρίχνει τα μάτια της σε έναν ξένο ανάμεσα στο πλήθος…

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το φιλμ «Παντρέψου με» (“Marry me”) της Κατ Κόιρο (“Kat Coiro”) είναι μια αδιαμφισβήτητα «άλλη εκδοχή» της ιστορίας, που πραγματεύεται η ταινία «Μια βραδιά στο Νότινγκ Χιλ» (“Notting Hill”) και αυτό δεν συνιστά κάτι το απαραίτητα κακό. 

Και αυτό επειδή δεν μπορεί ουδένας να κρίνει, καταλογίζοντας στους εκάστοτε δημιουργούς ότι έχουν «στερέψει» από ιδέες! Μπορεί όμως άνετα να τους «ψέξει» για το πώς «παρασύρονται» ίσως  από το πνεύμα της «επαναληπτικής» εποχής, στα πλαίσια της οποίας διαβιώνουν…

Από την άλλη βέβαια, ακόμη και αν το φιλμ της Κόιρο ακολουθεί την «πεπατημένη», πραγματευόμενο μάλιστα ένα τόσο «καίριο» ζήτημα, όπως η καταλυτική επιρροή που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ψυχολογία των ανθρώπων (διασήμων και μη), δεν δείχνει να έχει και την «σίγουρη επιτυχία», που πιθανόν επιζητούσε

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η δοκιμασμένη συνεπώς «συνταγή» της ρομαντικής κομεντί, έρχεται να «δέσει» με το ολίγον τι «γλυκανάλατο» στόρι και τις φιλότιμες μεν, προσπάθειες δε του διδύμου των πρωταγωνιστών Λόπεζ (“Jennifer Lopez”) -Ουίλσον (“Owen Wilson”), οι οποίες δεν επιτυγχάνουν κιόλας τον στόχο του έτερου διδύμου Ρόμπερτς (“Julia Roberts”)-Γκράντ (“Hugh Grant”) και ηρώων της φημολογούμενης ως  «πηγής έμπνευσης» (βλ. Μια βραδιά στο Νότινγκ Χιλ) της ταινίας της Κατ Κόιρο.

Σ’ ότι αφορά πάλι το γενικότερο στήσιμο του έργου καθώς και τον ήχο που το πλαισιώνει (είναι αλήθεια πως απογοητεύεται πλήρως κανείς από ό, τι ακούει, δεδομένου πάντα πως υπάρχει πάντα μια Λόπεζ στο προσκήνιο), μια ενδεχόμενη απάντηση στους συντελεστές του θα μπορούσε να συνοψισθεί στο γεγονός πως, ανεξάρτητα από την αξιοποίηση εκ μέρους τους και για λογαριασμό της ταινίας, της «πληθώρας» των βίντεο, τα οποία ανεβαίνουν από την ινφλουένσερ (“influencer”) πρωταγωνίστρια τους στα σόσιαλ μίντια, η δουλειά τους οφείλει να επικεντρώνεται στο ότι οι ίδιοι κάνουν ταινίες!

 Καλό θα ήταν δηλαδή, την επόμενη φορά που θα ασχοληθούν με κάτι ανάλογο, να επιστρατεύσουν όλη τους την ικανότητα να «μετουσιώσουν» το «κεντρικό νόημα» των σχετικών βίντεο, σε κάτι που να προσομοιάζει σε φιλμ! Και όχι να «σπέρνουν» ενδιάμεσα του (ελλείψει ίσως έμπνευσης), πραγματικά στιγμιότυπα από την τωρινή πορεία της Λατίνας τραγουδίστριας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό το μπόλιασμα εξάλλου πραγματικότητας και μυθοπλασίας, δύναται μέχρι και να προκαλέσει, τους λάθος συνειρμούς…

Σκηνοθεσία Κατ Κόιρο  Σενάριο Τζον Ρότζερς & Τάμι Σέιγκερ, Χάρπερ Ντιλ (Βασισμένο στο graphic novel του Μπόμπι Κρόσμπι) Παραγωγοί Ελέιν Γκολντσμιθ-Τόμας, Τζένιφερ Λόπεζ, Μπένι Μεντίνα, Τζον Ρότζερς  Executive Producers Άλεξ Μπράουν, Γουίλι Μέρσερ, Πάμελα Θουρ, Τ. Μ. Ρόμπερτς Πρωταγωνιστούν Τζένιφερ Λόπεζ, Όουεν Ουίλσον, Maluma, Τζον Μπράντλεϊ και Σάρα Σίλβερμαν

  • Από 10 Φεβρουαρίου 2022 στους κινηματογράφους από την Tulip. 

Ακολουθήστε το tetragwno.gr στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης facebook, twitter και instragram για να ενημερώνεστε άμεσα για όλες τις πολιτιστικές ειδήσεις.